!این صفحه فعلن در وضعیت آزمایشی قرار دارد

2017/04/10

نه به بمباران آمریکایی در سوریه!

رژیم فاشیستی ترامپ- پنس را به زیر بکشید!
روز پنجشنبه، ۶ آوریل، دولت ترامپ ۵۹ موشک کروز تاماهاک به سمت سوریه شلیک کرد. ترامپ ادعا می‌کند که هدف وی از شلیک این موشک‌ها «بچه‌های زیبایی» بوده‌اند که بنابر گزارشات توسط دولت اسد مورد حلمه‌ی شیمیایی قرار گرفته‌اند. اگرچه این حمله‌ی شیمیایی مطمئنا یک جنایت علیه انسانیت است، اما در مورد کودکان زیبایی که مورد هدف پهبادهای ترامپ قرار می‌گیرند چه باید گفت؟ در مورد کودکان زیبایی که در عراق به وسیله‌ی آمریکا قطعه‌قطعه می‌شوند چه باید گفت؟ در مورد کودکان ایرانی که ترامپ با این حمله‌ی موشکی قصد تهدید قلدرمابانه‌ی آنان را دارد چه باید گفت؟

در مورد کودکان زیبایی که زن به دنیا می‌آیند و در سراسر جهان زندگی‌شان به مخاطره افتاده - به خاطر قانون «Global Gag» ترامپ که در آن دسترسی به سقط جنین کمتر شده و زنان به عنوان تکه گوشت دیده می‌شوند - چه باید گفت؟ در مورد کودکان سیاهی که در آمریکا به دنیا می‌آیند، در آمریکایی که یک نفر از هر سه پسرِ سیاه پوست به زندان می‌افتد و ترامپ می‌خواهد که «نظم و قانون» را سبعانه مستحکم‌تر سازد، چه باید گفت؟ در مورد کودکان زیبایی که والدین‌شان به مکزیک و یا کشورهای دیگر دیپورت شده‌اند، چه باید گفت؟ و یا در مورد کودکان زیبای مسلمان؟

در مورد تمامی کودکان سرتاسر جهان که آینده‌شان به خاطر انکار تغییرات اقلیمی ترامپ-پنس و حمله آنان به علم در معرض خطر قرار گرفته است؟ حقیقت این است: ترامپ توجه‌ای به کودکان سوری ندارد. او یک قلدر فاشیست است که وعده‌ی آمریکای برتر در ترور و قدرتِ آتش روی مردم جهان، که شامل یک مسابقه‌ی تسلیحات هسته‌ای جدید نیز می‌شود، را داده است.

بمب‌های وی انسان دوستانه نیستند. بمب‌های او تنها وضع را برای مردم سوریه و مردم سراسر جهان بدتر خواهند کرد. به نام انسانیت، ما باید بگوییم:
نه! نه! نه! نه! نه به بمباران سوریه!
رژیم فاشیستی ترامپ-پنس را به زیر بکشید!

۷ آپریل ۲۰۱۷
کارزار: RefuseFascism
#NoFascistUSA
@RefuseFascism

ترجمه: کمیته جوانان بلژیک

به اشتراک گذاشتن

0 دیدگاه: